film duger

film duger väl, har ingen lust å dra ut eller så. bara mysa på , allmänt skönt. iallafall vissa lördagar. blir att se "hata göteborg", ingen aning om vad det är för nå. har bara hört talas om den (?) en svensk är det iallafall, och dem flesta svenska suger ju. så länge det inte är någon ungdomsfilm, dem brukar oftast vara se-bara iallafall. nåväl, jag har tränat idag. dock inte på stil, utan bara här hemma. gick bra det också! känner mig tvungen, ärligt talat. ska bli biff, deni! -nädå, men med tanke på mitt sockerätande så kan nog inte min kropp må så bra. jag vill se ut som för två somrar sen. satt och kollade på massa bilder igår. hjälp, tänkte jag =s kanske inte riktigt så men.. blir iallafall stil imorgon. orkade helt enkelt inte kliva upp idag för de, kändes inte värt det på något sätt. hade just drömt en as-härlig dröm, så ja fortsatte å sussa på istället. nåväl. nu ska jag börja röra på mig, ska en vända in på toan och fixa smink/hår sen drar jag. puss

slut pengar på mobilen. jag har ångest, sån jävla ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0