finaly friday

fasen vad skönt med helg. sitter här inne i datasalen. vi har spralt, mycket chill just nu. läraren frågade om vi hade något att göra i nått annat ämne så jag och nathalie passade på att vara lite busiga och dra till datasalen och sitta av lektionen bara, hoho. påväg hit upp skulle vi upp för trappen och det första jag gör är att jag ramlar. klantiga-ida! nathalie fick sig dock ett gott skratt :) nu har knät svullnat upp som bara fan. det gör ont faktiskt, haha. efter dethär har vi slöjd i två timmar, och sedan slutar vi. favoritämnet som det ändå är, jovisst. stickingen kommer å flyga som förra gången ;s förhoppningsvis gör inte maud det ännu värre, och kommer och sätter sig med oss och snackar om hennes "söta pojkvän" haha, jag dör. speciell människa dedära. efter slöjden blir det iallafall stan en sväng, träffa kim osådära. sen ska jag hem och käka middag, och senare ikväll blir det väl nlv. inte så mycket annat man har för sig sånahär helger. aja, jag slänger väl in en söt bild här iallafall.

bush, jesus christ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0