hallelujah

flashbacks, fuck

äntligen helg. morgonen började med sjukhuset då, dem undersökte mig. fasen så obehagligt =s var både nålar, slangar och allt vad det nu var. ska opereras före jul iallafall, kan bli vilken vecka som helst. sjukans nervös jag blev när dem satt och berättade vilka risker som fanns, osv. måste ligga kvar ett par dagar, och kommer tydligen blöda rätt rejält och ha smärttor. men kul och veta? haha, vad fan har jag gett mig in på. nåväl, det går nog säkert jättebra ändå.

kom hem från skolan nyss. haft mr-dagar, igår och idag. det var slappt, fast ändå förstod man inte vad fan man gjorde där igentligen? vi såg film och myste på i soffan. på lunchrasten kom laine och var social, fan vad jag garva. fast mina stackars polare tyckte dock inte att det var lika roligt. vi skyller på att de är dem som är tråkiga eller nå då. haha, speciella fanskap =) , sen hade vi återsamling så gick vi igenom mr-dagarna, och lärarna fick ganska mycket skit igentligen. vi kom fram till att de sög, och att det inte var nå bra planerat. haha, lite synd om björn är det ju ändå.

nu är det iallafall helg. sjukt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0