hej vinter


tog denhär orginal-bilden från datorn, tycker den är rätt passande

nu känner man hur den riktiga vintern kommit. det är 16- grader ute just nu, sjukt kallt. sådär kallt så man inte kan gå ut genom dörren känns det som. ikväll sla jag och sanna dock basta så det ska bli jätteskönt! vi har bockat bastun klockan åtta, det blir säket trevligt:) efter det får man väl se vad som händer. om man kanske går förbi och kollar vad "the elwan's" gör eller något sånt. dem brukar då alltid ha något på g! fram tills dess ska jag nog ta det rätt lugnt. pappa min ska själv iväg på "bastukväll med grabbarna", ja det brukar ju låta så. nåväl, då har jag ju lägenheten för mig själv. det blir chill!

jag längtar sjukans mycket tills vi far till syster. det ska bli skönt att komma iväg litegrann. får då se hur länge vi blir där, förhoppningsvis inte till nyår. då vill man ju vara i stadish ; ) haha. om vi inte tar flyget så tar vi snyggbilen dit, vilkett inte gör mig något alls. älskar att åka bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0