i'm looking for the answer

fan är felet på mig igentligen. varför kan jag bara inte gå vidare? det är pågrund av mig själv det skitit sig för både mig, och andra. jag tror du skulle få det bättre utan mig, jag önskar att det inte vore så. du är värd något mycket bättre, du är såpass speciell

parlamentet om en halvtimme. hoppas att det får mig på någorlunda bättre humör. varför sitter jag igentligen och skriver massa skit när jag är nedstämd? onödigt av mig. såg just gossip girl, och det började nästan påminna om mig själv och saker som jag själv varit med om. inga bra saker vill jag tala om. sitter iallafall här, kikade nyss igenom pixbox osv. och just nu känner jag bara, det är ingen fucking ide..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0