it this the end?

varför känns det som att det jag gör är fel. kan du säga mig, vad gör jag fel?

måndag. dagen började med ett fysikprov och det gick bättre än jag kunnat ana. jag hade inte pluggat ett piss och ändå klara jag allt? haha, får väl hoppas på ett bra betyg. nästa vecka är det fysik prov igen, fast ett teoretiskt och jag kan redan nu säga att det inte kommer gå nå vidare bra. nåväl, får väl bara plugga som attan. jag och sanna satt i skolfiket idag eftersom det inte var någon annan där. det var härligt! jag slapp det svåra svenskaprovet, och det vart uppskjutet till imorgon så nu måste jag plugga till det. annars får jag ta hem och göra g-delen hemma, igentligen duger ett g för mig. efter skolan drog jag, sanna och nathalie in till stan. jag pallade inte, så jag drog hem. nu har jag nyss gjort en sallad, som faktiskt vart lyckad, tro det eller ej! :) hade tänkt träna idag, men det vart sent osv. så jag ska ta det imorgon, och förhoppningsvis får jag med mig nathalie också. efter det ska vi mest troligt sola också, blir riktigt skönt! nå fler planer än så har jag inte. ska vara med henke nån dag också !

nu ska jag gå och se på färjan med mor. hon verkar tycka att det programmet är himla bra,
haha sjuk morsa. wish me luck med pluggandet, för det lär jag absolut behöva


Kommentarer
Postat av: nathalie

2008-11-24 @ 21:22:03
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/
Postat av: nathalie

´klart jag följer imorgon ! :)

2008-11-24 @ 21:22:18
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0