it's a wicked game to play

har varit en lugn helg. jag har tränat och umgåsats och spenderat en del av min dyrbara tid framför denhär skönheten. mina planer idag var att vakna runt tio och fara och träna, men vad hände? sebastian ringde mig klockan tolv idag och väckte mig, tack gode gud för det! sen satt jag och drack the och såg på family guy. fick nästan lust att ladda ner, men jag ids inte börja skaffa mig en massa nerladdningsprogram. sen började jag städa huset. jag struntade nog i det viktigaste, disken. mor min kom hem nyss och började gasta direkt. får väl skylla mig själv :) kvällens planer är väl att plugga och kanske fara en sväng med mor min till storheden, ska köpa hårinpackning och lite såntdär behövligt. nu ska jag däremot fortsätta se på tv. en bra film på trean! puss

vad ska jag igentligen tro? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0