its hard to say i miss you

äntligen fick man pengar! jag och sanna drog in till staden efter skolan. jag hittade mig ett par jeans och sen köpte jag mig underkläder, sånt man aldrig har för mycket av. jag hatar att lägga ut pengar på sånt, det känns oerhört onödigt men med tanke på hur mycket man igentligen har "användning" för dem så är det ju aldrig fel :) jag vart osäker på jeansen, men köpte dem ändå. dem kostade endat 300, vilkett iallafall jag tycker är jäkligt billigt för ett par jeans, beroende på hur mycket man kommer använda dem. nåväl, så köpte vi oss ett skrovmål på tasty. var ju "dagens lunch" så den kostade bara 43 kroner, värt! jag lovade mig själv att inte dricka cola lr någon annan läsk, och det har gått riktigt bra. tog mig en ramlösa, vilkett kanske smakade lite sisådär med maten, men det gick ändå. sedan for vi hit, till sanna. så fick vi för oss att vi skulle dygna, och så vart det minsann! nu sitter vi här, vi har just tryckt i oss mackor och the. supergott! imorgon är det fredag, kan det bli bättre? blir förmodligen att fira nathalie, blir väl att käka ute och kanska parta eller något liknande. väldi trevligt =) nu ska jag se på viva la bam, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0