jag känner mig oduglig

kvällen vart bra. kanske inte riktigt som planerat, men sånt händer. bion var kanon :) nu får man vänta ett år till på att sexan ska komma ut, förmodar jag. längtar redan. efter bion for jag och nathalie till björx. igentligen behöver jag inte ens skriva vad vi gjort, det är inte ens värt att nämnas men jag gör det ändå. vi drog ba raka vägen till gården och löka på, sen blev det att fara hem. fick skjuts av nathalies farfar, tackdu! :) nu sitter jag här med filt och täcke och fryser. är sjukans hungrig men orkar bara helt enkelt inte gå och göra något. en kopp te skulle sitta jäkligt fint just nu. nåväl, ska skriva en stund till med snäll-henrik, sen blir det väl att slagga.

imorrn blir det att stiga upp tidigt på morgonen, dra iväg och träna eller eventuellt springa. sedan far jag hem, tar mig en god frukost och sätter mig med tidnigen. efter det har jag inga planer alls, tar det som de kommer. som det brukar låta! god natt

satt och kollade på bilder för en stund sedan och vart så jädrans sugen på dagobert's. love it' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0