kvällsinlägg

känns som att klockan säkert gått minst tre varv idag, bara varv efter varv. jag har haft fruktansvärt tråkigt, men samtidigt har det varit jäkligt skönt på något sätt. har mestadels suttit framför datorn, surprised (?) haha, nja. har suttit och snackat med både trevligt och otrevligt folk. jag och mamma for en sväng iallafall till maxi och köpa godis. tro det eller ej men dem har banne mig bästa godiset! nåväl. så köpte jag mig en cola och nu har jag suttit här och druckit hur många glas som helst, huva. mår illa, fortfarande. vet inte om det beror på smällen, eller också på kanske nått helt annat? ;) haha, det är ju frågan. vet inte riktigt vad jag sitter och skriver, skriver bara det som dyker upp i skallen om man säger så. vi har sovmorgon imorgon. börjar elva, nådigt skönt. ska förbi stan och köpa mina skor med pappa innan skolan så jag slipper göra det sen. jag har kvarsittning imorgon, verry kul. en timmas också (y) blir att sitta där med björns äckliga matte-blad, huva. aja. jag tog mig en varm dusch nyss iallafall. ska börja fixa håret smått, kan ju låta lite fel eftersom klockan är över tolv på natten, men det är sånt man får ta om man har en risbuske till hår. nåväl. god natt på er, tråkiga inlägg. tråkig blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0