nästa vecka

nu bytte ja tillbaks till rosa igen, såg att bilderna inte passa till det blåa

har suttit och funderat. julen närmar sig å allt, rätt skönt å bara få de överstökat. nästa vecka ska jag få min skor, längtar redan. kanske för att mina är lite haaalvt trasiga? haha, skämmigt. sen funderar jag på att köpa mig en ny vinterjacka för nästa barnbidrag, vad sägs om de? funderar på om det är värt de. jag såg en tjej som hade en ljusblå när jag var ute på stan en kväll, säkert två månader tillbaka? sjukt snygg. menmen, fårse :) så sjukligt less på min röda, jag känner mig så skitig i den. även fast mamma har tvättat den (?) nåväl, få väl ta och kika. ska även klippa mig nästa vecka, något som jag också ser fram emot. helt sjukt mycket!

kände bara för å få det sagt. låg en del slags tvång i det hela också, sjuk jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0