please come back

vaknade av en dröm idag, kändes jobbigt. jag kunde inte avgöra om det var en bra eller dålig dröm, eller också en mardröm (?) jag låg kvar och drog mig i säkert en timma, det var skönt. sen slog jag på tvn och låg och kolla på miami inc, sen gick jag och gjorde mig the. jag funderade på att ta en dusch, men jag kanske ska iväg och träna senare så då blir det bastu och allt. så jäkla skönt! nåväl. ska först till stan, ska dit på en stund. ska träffa nathalie där, så vi ska väl gå runt och kika och sedan fixa lite "stuffs". sanna kunde inte hänga med idag så det blir väl bara vi två, men jag antar att det också funkar. får väl se hur det blir :)

igår fick jag reda på att jag ska opereras den 4:de december, och det är knappt två veckor kvar tills dess. är sjukt nervös! det roliga är att min syster ska upp hit över helgen och festa med nå kompisar, så hade hon tänkt komma förbi och sova över en natt och det är just då jag ligger på sjukhuset. kul? na. blev rätt less när hon sa de, men hon lovade iallafall att titta förbi på sunderbyn. får väl vara någorlunda glad för det iallafall.

nu ska jag gå och städa litegrann i rummet. det ser hemskt ut just nu alltså. sen ska jag dra på mig nå kläder och åka in till stan. jag är ensam hemma inatt, najsnajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0