sockersjuka

mer sockerberoende än mig kan man inte bli. måste lägga ner, insett det för länge sen men de är nu jag faktiskt börjat inse konsekvenserna och ta saken på allvar. jag vill inte få sockersjuka och dö i förtid, no thanks! från och med i helg ska jag tagga ner på både läsk-drickade och godis-ätande. det går bra så länge jag har min ramlösa vid sidan om.

jag är sjukt trött. vi kom just hem från moster, och jag somnade där? inte så ovanligt. jag kan somna vart som helst, närsom helst. jag har inga som helst problem med de. var en ganska lugn skol-dag, iallafall för min del. jag har mest koncentrerat mig på mitt so-arbete. jag märkte att jag faktiskt var en utan dem som låg sist i själva arbetet, och då började pennan glöda. har igentligen sjukt mycket kvar att göra, men har iallafall en vecka på mig. tror iallafall att jag ska hinna med det trotts alla prov och inlämningar nästa vecka. efter skolan åkte jag in till stan med sanna. jag hittade mig mer än vad jag trott att jag skulle göra. mest tröjor, inga jeans som jag hade hoppats på. jag la iallafall undan en klänning också, på vero moda. rätt snygg :) jag provade dock inte den, hade inte orken för det. men ska in imorgon igen, vilkett kanske också är självklart eftersom jag får barnbidraget. fan va härligt! kanske blir en käk på de då, som 9 gånger av 10 :)

jag var även och klippte mig idag. vart väl helt okej, fast måste säga att man inte ser någon skillnad? lite småtråkigt, fast jag får lägga skulden på mig själv eftersom jag bara bad henne att toppa, gå igenom håret och klippa det slitna. längden vart det då nästan ingen skillnad på, tack gode gud för det. till julen blir det att färga håret, ser fram emot det:) nu ska jag gå och kolla på tv. efterlyst, haha. läskigt, men man kan bara liksom inte låta bli. efter det blir det väl mer tv-tittande och morsans pastasallad, sen ska jag sova. blir en tidig kväll för mig idag, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0