the heartless

hoppsan vad dagarna går. jag hann inte skriva något igår eftersom det blev så sent. nåväl, igår efter skolan gick jag och sanna till konsum, och sen for jag en vända till henne och umgåsades tills sebastian ringde. så möttes vi, och började knalla upp till han. vi tog det allmänt lugnt faktiskt! vi såg step brothers, sjukt bra film :) man fick sig ett gott skratt. fast det känns nästan mer som en film för killar, men den funkade ändå. sen kollade vi bara på tv och snackade om allt möjligt, precis som vanligt. och sen runt elva tog jag bussen hem. vart en lite sen middag, haha

idag har jag varit på skolan, inte så himlans ovanligt:) jag jobbade nog rätt bra ändå, fast kan ändå inte komma på vad jag igentligen har gjort. har mycket prov och inlämningar nu såhär när jag ska opereras nästa vecka, så då måste jag göra klart att i förväg, och allt det precis dagen innan jag ska opereras. alltså på onsdag, det blir jobbigt =o får väl jobba på som bara den. ska snart sätta mig och läsa igenom so:n. pappa ska få äran att hjälpa mig :) sedan ska jag nog dricka te, och kanske göra mig en sallad eller något. det lät gott! kom just hem från gymmet. skönt vare! ska dit imorgon också, troligtvis direkt efter skolan. hade velat sola också, men får väl se! nu ska jag då kila, hade bäst

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0