the only one for me

fan vilken galen kväll det vart ändå. gårdagen hade både sina bra och dåliga stunder. kvällen började dåligt, alla vart på så jäkla dåligt humör pga en person, han dendär. han tog sönder våra stuffs och vägrade att betala tillbaka, och sen kommer hans morsa med sitt "shit happens", då kokade jag över. så gick vi därifrån, vi drog till gården och la oss i soffan och dega och försökte komma på nå. så löste sig allt till slut, på en halvtimma. vi for till stan, vi väntade på kimpa och sen till slut så kom han. snälloe :) nåja, vi hann inte snacka så mycket eftersom vi skulle på just den bussen som han hade klivit av. han fick sig en kram, så växlade vi några få meningar. vi drog sen till mig, rätt chill ändå när jag var ensam hemma. vi hade det allmänt jag trevligt, iallafall jag? när klockan slagit tolv så drog alla igång, och jag tror att alla hade det som trevligast då. eller hur?;) haha, like it dirty. sen drog nathalie hem, nåra timmar senare och jag och sanna blev kvar. vi slog på go-musik. massa gamla skivor som jag har bränt för säkert 2 år sen ;d sen vart de elvis, till sist me go-rösten. fan va kuligt. så gjorde vi oss mackor, vi invigde vårat nya mackjärn. en macka sitter väl alltid bra (?) sen runt tre drog vi oss mot björx, å de var där allt sluta

idag när jag vaknade mådde ja illa som ett svin. nåväl, de gick la över sen. så drog vi till konsum och köpte gotta, nyvakna med morgonfrillz och allt. så låg vi framför tvn mestadels, jag somnade. kanske inte så ovanligt ändå =0 det har blivit en hobby dedär. sen drog jag hem och duschade och gjorde mig mat, ja kan mer än jag tror :) nu ska jag gitta från datorn, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0