utnyttja tillfället



du svek mig.

dagen började väl rätt så bra. fast efter skolan vart allt bara upp och ner vänt. hade aldrig ens en gång trott dedär om dig, aldrig. önskar bara att jag aldrig hade klivit på dendär förbannade bussen så jag sluppit bli deppad. det roliga var att jag var synsk, jag hade någon slags känsla av att just dethär skulle hända och sen precis när bussen ska åka är det någon annan som ska hoppa på, just du. vet inte vad jag ska tro om dig längre, jag vet inte vad jag vill tro

nja, är inte så taggad igentligen för att sitta här och skriva massa skit. jag har varit på skolan som alla andra dagar. min dag var rätt okej, fram tills detta. jag for in till stan till um, fixade stuffs. allt gick fint! sen drog jag från stadn. vart film, pepparkakor och ett äpple, det satt fint. filmen hade dock ett roligt namn, trekant. haha, kan ju tolkas på ett och ett annat sätt. inge porr i varje fall, inte denhär gånger. hehe, rolig jag var nu. ska gå och ta mig nått att äta, sen blir det väl att somna framför tvn som alla andra kvällar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0