what goes around comes back around

tagit tag i pluggandet nu, kanske var på tiden. har suttit och nötit in so-provet som vi ska ha imorgon, samhälls. ett ap-stort prov verkar det som. och hur smart är det igentligen att börja plugga dagen innan? igår satt jag bara och pluggade no, eller smått iallafall. och då känner jag att det inte ens är någon ide och sitta och plugga på två saker samtidigt, eftersom allt bara blir till massa tjaffs då. nåväl, får väl se hur det går. pappa min har varit söt och hjälpt mig massor! ska snart göra klart svenska-hemprovet och sen skriva ut om lutande tornet som jag ska skriva om på tekniken. blir en hel del plugg i helg, även fast man har en hel del planer. ska mest troligt sätta mig och plugga på lördag-morgon redan så jag kanske får tid över till annat senare på lördagen, och söndag blir det väl mest troligt bara plugg. det är väl en såndär typisk pluggdag vad jag förstått. känner mig sjukt stressad nu. har mycket att ta itu med, men jag kommer nog att klara det! lättare när man har en bra inställning och tänker positivt, vilkett jag kanske inte är det bästa på i alla tillfällen. nåja, ska plugga vidare nu. skriver något intressantare inlägg senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0