where'd you go? i miss you so

fredagkväll. har igentligen inget speciellt att skriva, ingenting vettigt alls. sitter och snackar med simpa nudå, det är lite upp och ner vändt för honom. kul att så fort någon börjar tjata om sina problem känner man igen sig så fruktansvärt mycket, sånt är läskigt. nåväl, alla har vi våra dåliga dagar. denhär dagen kändes rätt bra, ja har känt mig gladare än på länge. och nu..? vet jag inte riktigt. får försöka hålla humöret på topp. måste erkänna att det är musikens fel också, helt sjukt igentligen att man inte ens kan lyssna på musik utan att bli helt deppad? nåja. ska snart gå och lägga mig ändå, läsa mig några sidor och sen sova. ska upp tidigt, ska på dop. sedan efter det blir det staden.

godnatt

jag gillar typ rosa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0