you change your mind, like girls change their clothes

kate perry - hot n cold. sjukt skön på något sätt :)

snackade med sanna i telefon om gårdagen. fan vad jag fick mig ett gott skratt! "gang bang" är rätta ordet, ohja. vi kom fram till att jag ska till henne efter fem. hon ska hjälpa mig med fysiken som jag verkligen inte fattar ett skit av =s tacka gud för det. skulle igentligen ha varit med henrik idag, fått skjuts av mamma till rutvik men får väl se. mor min är ju tilloch börja med inte hemma, har hon däckat i något dike kanske? vill inte ens veta. får se om hon kommer hem på en stund, vill diiit! nåväl, nu sitter jag och lyssnar på go-låten och snackar med sanna. och vi snackar fortarande om gårdagen, nu undrar ju alla. vad hände då för speciellt? haha. sitter fortfarande och småler åt deras fula ord, no' är dem ju speciella på något sätt.

imorgon är det skola. skönt att vi bara har en läxa, fysken. men sen har jag även matteprov och kompletering på onsdag av mitt so. ska höja betyget serni :) kommer nog gå som en dans, eller så inte. måste ta och jobba några tal här hemma, har lovat stina. hon är rätt skön, så jag kan fan inte svika henne ;d aja. ska försöka få tag i min mor, annars börjar jag väl gräva hennes grav. vill till henrik nu, har tråkigt =0

var ju ba tvungen. här har ni william och danil,

Kommentarer
Postat av: emmab

om de där i rajalla grejen, de väl sådär ..

alltså de var som bra men inget märkvärdigt typ! he he he

2008-11-09 @ 17:29:55
URL: http://emmablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0