you know i gave you the world

äntligen helg. ännu en såndär skön vecka, och nu är den äntligen avklarad :) vi var till gymnasiet idag, på hotel och restaurang. vi fick dra dit på studiebesök, vart roligare än jag trott. så fick vi göra oss chokladbollar, och som alltid så blev jag och sanna klara först och fick vänta på alla andra missfoster. kulkul! , så visade dem oss runt osv. vart inte mer än så. så såg man några man kände igen. de hemskaste måste ju ha varit att man kände sig något jäkla liten när man kommer där in-traskandes ;) nåväl. så slutade vi halv två och jag tog bussen hem med go-folket från klassen. hade tänkt ta och sova en stund. ska på bio senare, lär ju somna där annars? haha. typ tre timmar kvar, vad ska man göra? blir att vänta på oth. sen slänga i mig middag, och sen dra iväg med tjejorna! :) vi ska se saw 5, ska bli spännande. sedan ska jag och nathalie vidare till björx och plocka upp sanna. denhär kvällen kommer nog att bli rätt bra ändå, adjöken ;>



Jag har blivit utmanad av Sanna att berätta sju saker om mig själv.

Regler:

    *  Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
    *  Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
    *  Utmana några i slutet av inlägget genom att nämna deras namn.
    *  Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

   1. Jag biter på mina naglar
   2. Jag har tvångstankar. Lite lugnt med det just nu för tillfället, men det kommer och går
   3. Jag var så tjock när jag låg i magen att jag inte fick nån luft, så då fick läkarna göra akut-operation
   4. Mina lilltår är lila. Beror nog på att dem har dålig blodcirkulation? haha
   5. Jag är sockerberoende. Jag har varit det en längre tid nu.
   6. Jag hade haft en storebror om han inte hade dött när han bara var någon timma gammal
   7. Förut var jag lite av en hypokondricker. En sån som går runt och tror att man ex har cancer eller ngt liknande så fort man har ont i benet. Eller i varje fall går runt och tror att man har alla olika sjukdomar.

med tanke på att jag inte har den blekaste aning om vilka som igentligen läser
min blogg så utmanar jag inte någon, eller också bara vem som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0