allt the time, baby

de var skönt att få börja skolveckan, få komma igång lite. vart dock inte som jag trott. jag trodde att de skulle va ganska inviduellt när de gällde ämnena, men vi fick nån prao-uppgift, någon jävla intervju osv. kändes mindre roligt =o men dagen rullade på rätt bra ändå. inte världens roligaste typer man är med, men har ju iallafall sanna och jonas. försökte få klasson till skolan, men inte de. var sjukt trött idag iallafall. jobbade dock på ganska effektivt. gjorde klart matten, läste några sidor ur min bok, och jobbade med islam. rätt chill schema, bortsett från att vissa lektioner är i en timma. något rastlös man blir? nåja, skylla mig själv är väl allt jag får göra. kom hem för en stund sen iallafall. nu sitter jag framför tvn, ska kolla gossip girl osv. slänger säkert in nå inlägg senare, hejhej

ngn aning om vad ni ska välja för linje till gymnasiet?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0