and this is like nothing

jag finner inga svar. allt känns så bra, helt oslagbart.
men sen, när de är dags att "återvända" är de som jobbigast.
de blir liksom bara som en dröm, ingenting mer

en helt okej kväll. jag for till björx, var med sanna. vi låg och kollade på tv, chillat på bra som fan. så for vi till konsum två vändor, blev dock inget speciellt. köpte mig några godisar iallafall ;') sen gick vi vidare till gårn. där var de fullt hus! vi gick och satte oss i sofforna och bara snackade på. så efter en stund så for jag till basse. han satt och plugga svenska, haha :) så började ju som simpsons åde så då chilla vi framför tvn, mktnajs! kom just hem. ska snart gå och göra oboy, vart så jävla sugen tidigare idag =o huja. blir väl att se scrubs sen då, och sen somnar jag väl framför tvn skulle jag tippa på. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0