är de såhär de känns?

måndag. jag sitter här med vindruvor och en loka vid sidan om, gott. kom hem för en stund sen, sprungit runt i lilla luleå på stan och kollat desperat efter kläder och de vart precis som förra månaden, jag hittade inte ett skit. kanske blir att fara till piteå istället, inte för att de alls är nå större eller så, men där hittar jag garanterat nånting. alltid gjort! , var inge kul och gå runt och kolla när de regnade och blåste som bara fan. men de blev iallafall en ögonskugga, något jag behövde iallafal! nåväl, vart en seg start på veckan ;d inte varit på mitt bästa humör idag. ingenting speciellt eller så, men blev något less när vi bara fick ännu mer inlämninsupgifter, till just denhär veckan å allt. precis veckan som är som tyngst, då man redan har ungefär 3479 andra inlämningsupgifter som ska in. aja, sen fick jag veta att jag hade kvarsittning också. 55 minuter, slitet. nåja, så kan de gå och man försover sig. aja, ids it skriva mer om de. ska kanske vara med sebastian ikväll, får se hur de blir. annars blir jag kvar hemma och pluggar på då antar jag, less ;d ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0