dont worry, be happy

igår var jag alldelens för trött för att skriva. jag tog mig till skolan, vilkett kanske var dumt. jag hade feber och sjukans ont i halsen. de gick väl sisådär, var rätt pigg. drog från sista lektionen, frös som ett jävla as. sen gick jag och la mig, så kom sanna så gick vi till henne. så låg vi och kollade på tv. blev att sova för mig, kände mig inte frisk alls. och sen kom mor min och hämtade mig runt sex, så höll jag på att svimma o allt. huva =o . så blev de bara att ligga på soffan hela kvällen. jag sov, kolla på klockan och sov igen osv. timmarna gick förbannat långsamt. har haft jätte ont i örat, har knappt kunnat sova inatt, även fast jag varit astrött. irriterande? . nåja, blev iallafall vårdcentralen idag då. börjar känna mig som värsta stammisen kanske? fick mig iallafall medicin. får väl se om de iallafall tar ner febern. sjukt less!

nåja, de är ju fredag idag iallafall. på de sättet känns de ju kanon! missade ju dock so-provet, och de känns ju mindre bra. fast kanske bra ändå att jag får mer tid att plugga? känns hemskt att ligga back. ska iallafall iväg och hämta pappa från töre senare med mor min, sen snackade nathalie om att vi skulle se någon film hos sanna. flickan blir ju ensam hemma i en vecka nu, inte illa för henne kan jag tala om ;o lottobarn. aja, slänger väl in nå inlägg sen när jag känner för de. jag börjar iallafall piggna till nu!


Kommentarer
Postat av: natta :)

stammisen på vårdcentralen, de låter ju bra (y)

antagligen känner man sig bättre när man tänker på att man har kvällen framför sig att tillbringa med mig och sanna, (;

2008-10-17 @ 16:53:56
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0