forgive me

nu är de söndagkväll. sitter här i en stor stickad tröja och bara myser. ska snart stoppa på nå skön musik också. vi var just och lämnade av far min på tågstation, ännu en gång. sen tog jag och min mamma en raggningsrunda runt stan, rätt chill. kom just hem. funderade på att följa med mamma ut och gå, men ides inte. en söndagkväll som denhär betyder att man bara ska sitta vid datorn, lyssna på musik och kanske slå på en film. ska iallafall se parlamentet som börjar halv nio, dock ett tag kvar. känns som att klockan passerat åtminstonde 7 vid dehär laget. de enda jag gjort idag har varit att se tv med mor och far. vaknade runt tolv så jag antar att de kommer bli svårt att somna ikväll. nåja, somsagt så ska jag väl slå på nå örongodis nu och kanske gå och koka mig en kopp te. har inga som helst planer inför veckan, inga alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0