första flingorna

jahapp. idag har man fått se snön igen, ett tag sen sist. ingenting man kanske längtat efter, men härligare med snö än med kall, blåsig höst. blir att ta fram brädan om ett tag, de blir riktigt härligt :) ser dock inte fram emot "skridskor" när vi har idrott, dö förfan. satt och tänkte på de häromdan, och kom fram till att jag var på endast en såndär "skridsko"-lektion. inte konstigt att peter tycker att jag slirar ;d nädå, blir väl att ta på sig demdär förbannade skridskorna i år, hur mycke ja än vill slippa. nu är de ju betygs-satsarn förfan. fast jag kommer nog aldrig få mer än ett g i idrott ändå. peter jävla liffa :p nåja. ruskigt kallt ute, ingen lust å gå ut genom dörren faktiskt. fast känner ändå inte för att sitta mellan fyra väggar hela dagen heller. funderade på om jag skulle gå och sola idag kanske, länge sen sist. + att ja känner att kroppen måste få sig lite färg, är en såndär blekfis justnu. är ju nå uh-disco ikväll också, får väl se. ingen lust för disco och såntdär längre, inte lika kul när de bara är småttingar klädda till horor där nuförtiden. får väl se hur de blir med den saken :d föräldrarna är iallafall något bakis så de blir väl att få sig en slant av pappsen och gå och käka någonstans lr något, i guess?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0