i think of you

fredag idag. vettefan, inge taggad alls. är trött, men känner samtidigt inte för att sitta inne och dega. ska ut med tjejorna senare, på någon timma. har inte skrivit på några dagar nu, inte idats sitta vid datorn. eller, jag har inte haft tid för de. igår slutade kvällen helt knäppt, vet inte. vart en sömnlös natt iallafall, mer än så ids jag inte förklara. vart en tidig morgon, vilkett inte spelade mig någon roll alls. vi åkte hemifrån runt sju. vi for först till gränsen, till finland d v s. till en merca butik, dem sku göra nå med våran bil. blev att sitta där i två timmar, kul? nja, inte de. fick myror i brallan bara efter tjugo minuter. huva ;d . sen for vi då iväg och kikade på huset. jani, ida flytta till haparanda? hahaha, tro de eller ej. men risken är stor att de blir så. och blir de så så ja , då blir de att packa resväskan och flytta till min syster i södra ist. tro mig :) nåja. vart iallafall frasses sen, å sen ikea då. vi kikade, hitta massa. ska dit på två veckor eller nå, köpa allt åde. blir finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0