jag tittar över axeln och ser dig blinka till

sitter här. inte rört mina läxor elr ngt, jag har ingen lust. men ett måste är ett måste, så är de. men jag känner liksom samtidigt att jag inte måste. de blir ju alltid såhär när man tar allt dagen innan, jag får sluta med de. men samtidigt så fattar jag inte varför folk igentligen sitter hemma och pluggar på ett prov typ två veckor före, när man ändå glömmer bort de dagen efter? ja menar, finns de nått jävla yrke ja måste kunna om första världskriget? na, dont think so. får väl se vad ullis gör för slags prov igentligen, svårt eller lätt. jag vill ha vg iallafall, för omväxlighetens skull kanske ;d kom just på att vi har ett till prov, i svenska. ingen aning om de är ett "förberett" eller "oförberett", när de gäller mig så kommer de va något oförberett med tanke på att jag inte ens vetat om de. aja, får väl se hur allt går. jag har svin tråkigt nu, typ dör. kanske dra ut sen en sväng, tar läxorna senare åde. ingen bra inställning just nu va, men har fan ingen ork för de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0