jag vet att i din värld är de helt otänkbart

segaste måndagen ever skulle jag gärna vilja säga. jag har legat framför tvn sen jag kom hem från skolan, i snart sju timmar. jag är nådigt less. men så fort jag sätter mig vid datorn så känner jag mig deprimerad på något sätt, jag vet inte varför. de är nånting som får mig att tänka på allting, sjukt jobbigt. har varit en såndär måndag då jag igentligen bara legat framför tvn och tänkt, knappt kunnat koncentrera mig alls på tvtittandet. vad fan händer? vill inte ha de såhär pågrund av dig. jag trodde allting skulle bli bra. men de visar sig att de bara är bra för stunden. när ska du igentligen fatta att du verkligen är den enda som får mig att må just såhär bra som just då? jag hatar dehär. just att gå och tänka på hur du tänker och inte veta ett skit, bara anta en massa saker. min själv mår sämst just nu, känns hemskt att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0