just one kiss, yeah right

kvällen vart väl både lyckad men ändå inte. vi drog till kvantum då, köpte oss en energidryck och gick ut. vi skulle till coop och kika på nå grabbars match då, men nathalie fick nå cpryck och började springa? nåja, lika bra tyckte jag. så vi gick till kim:) vi for dit och våldgästa hans säng. han fick damp och kom säkert och bäddade sängen 6 gånger under en kvart? haha, skrattretande. sen kom "anton k" , så drog vi till örnäset, till han och hämtade lite stuffs ; ) vart en trevlig bussfärd. skrikande jävla kärring och en massa turkar i bussen som både spydde och gjorde kvinnan pist off. var nära att alla fick kliva av bussen och gå , less man vart ;d nåja. vi kom då oss fram, så stod vi och väntade medan dem gick in en snabbis. sen vandra vi vidare till svartöstan, skulle tydligen va fest där då. var då fett mkt folk, och redan på vägen märkte man att festen hade spårat ut totalt. de kom liksom snut efter snut till platsen så vi drog bortåt. sen fick vi för oss att dra tillbaka, träffa lite folk. å ja, kan ju som inte påstå att jag träffade någon jag direkt ville träffa. allt vart ju helt hullerombuller =o aja. så drog vi iallafall. vart en bra bit att gå! vi gick då till anton, chillade. sku se film åre, så började jag och natta gå efter en timma eller nå så inte hennes far skulle få nå ryck. och under våran lilla "promenix" så ringde jag henke då, väckte han. förlåt ;oo ! sen träffa vi ju robin och hans kompis som också hade varit på festen. så gick vi med han då, mycket trevligt :) snackade om allt från a till ö. så skulle han svänga av vid björkskatan, så stod vi och snackade en stund me han innan vi gick vidare. så ringde gard, hade tänkt dra dit och va me han å nåra till då men klockan var mycket så vi skulle ta det ngn annan dag. blev en till bit att gå. smsade och sånt shit, människorna kanske inte var dem socialaste. var fan läskigt att gå, huva. nåja. vaknade rätt tidigt idag. kändes bra:) såg att jag hade nå mysko-sår på magen också, huh? vettefan vad de kommit ifrån. ska iallafall och handla med mor och far om en stund , slänger in nå inlägg sen (:

jag har riktig beslutsångest. har tänkt och färga håret nu till lovet och jag har ingen aning om vad de blir. om jag bara ska göra nå slingor? eller färga askblondt och massa slingor på de så de blir näst intill blondt? ahhhhh, hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0