morning morning!

började just tänka på våran glada, och kanske något spralliga träslöjdslärare. han kommer skuttandes och hälsar alltid, och helst av allt säger han nog: morning morning!, man kan bara inte vara otrevlig mot honom :) jag sitter här och laddar upp bilder sen igår, på mig och min kusin. kan inte påstå att dem vart så bra ändå, haha. hälften suddiga och dem andra bara allmänt dåliga, en del någorlunda risiga också. nåväl, lägger väl in en bild iallafall så ni får se henne =)

idag har jag inga planer. pappsen kom hem igår, ringde just och frågade om jag skulle kunna få jobba för han så man får sig lite extra cash. jag fick 1050 den tjugonde, och vart har allt tagit vägen igentligen? har inte köpt ett endaste plagg, och jag tror knappast att jag lagt ut så mycket pengar på godis heller :s ska iallafall hädanefter börja skriva upp vad jag köpt, blir nästan bäst så med tanke på att det blivit såhär flera gånger nu. nåväl, ska väl jobba åt mig en femhundring iallafall. ska in till stan och köpa foundation och en ögonbrynspenna tror jag, och så kanske jag hittar nån söt topp. fårse :) vaknade tio idag av att sebastian ringde. oscar har ju kommit hit idag, storbesök! så dem skulle titta förbi, och det gjorde dem. sen gick jag in, kollade på ettan (UR) eller vad det nu heter. inte så dåligt ändå :) så gick jag och gjorde mig frukost, vart en macka och fil. skogsbärsfil, sjukt gott ! sen tröck jag i mig glass, brrr.

nu sitter jag då här. kollar på jay lenow show. kan inte påstå att det är nå jättebra direkt, fast jämfört med tv-shop så ooja! ska snart börja göra mig iordning tror jag. känner mig lite seg idag, trött. sanna skulle tydligen inte till rosvik så jag får väl försöka dra med henne på stan en runda, sedan får man se vad som händer ikväller. puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

ida ser så här ut : bah ursh bebis bort från mig du stinker skit (; haha

2008-10-29 @ 20:17:54
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/
Postat av: nathalie

vaddå brukar låta så ?:s

2008-10-29 @ 23:54:37
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0