my heart is screaming out your name

fan att jag alltid ska utsätta mig själv för sånthär,
jag kan inte förneka de längre. de är bara du

faktiskt mått bra idag, tänkt på rätt positivt. men nu hos sanna fick jag ett såntdär anfall, då jag bara vill döda dig. jag förstår verkligen inte. de är inte ditt fel? mitt egna jävla fel att jag chansar sådär, fan. bara låta livet rulla på som de gör antar jag, ta dagen som den kommer. finns inget annat att göra antar jag. snart helg iallafall, hört att de ska va nå disco på nlv tydligen, och på lördag är de uh-disco? vettefan om man orkar de alltså. kanske blir ferra, fårse. ingen lust för nånting av de just nu, jag vill bara vara med dig dig dig. less, börjar bli en såndär dramaqueen, inte långt ifrån skulle jag tippa på. vet inte ens vadfan jag sitter och skriver igentligen, dö. mådde hyffsat igår med, allt var liksom bra tills jag gick och la mig i sängen, då alla tankar liksom bara börja snurra runt i skallen. och även då var de bara dig jag tänkte på, ännu en gång. jag somnade iallafall till sist, vet inte när. och imorrse vaknar jag, och känner mig ledsen. första tanken är att de är drömmen, och jag försöker hela morgonen minnas vadfan jag igentligen drömt och då slår de mig när jag står och borstar tänderna. och ja, ännu en jävla gång har de nått med dig att göra. idiot, ja vill inte ha de såhär. bortbortbort ur min skalle, snälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0