på de viset

nu var de kväll. har kollat på tv med mina föräldrar, riktigt kul faktiskt. far min vräkte ur sig dumma kommentarer hela tiden, som man bara inte kunde låta bli att börja småle åt. mest blev de när vi såg nyheterna, då vart de allt från bögar till allt vad de nu var, en del rasism i de hela blev de också. jadu, och själv verkar han inte alls tycka att de var några konstigheter med de. sen började ju färjan också, jädrans bra program ändå :) tror jag sett 2-3 veckor i rad nu? rätt kul. så satt vi bara och snackade, och jag och far min försökte få morsan att få fara och hyra film. men inet de! envise fan. så nu vart det dator iallafal, har suttit inne på apberget nudå. vet hur de funkar nu iallafall, haha. såg att klockan börjar bli tio snart. ska nog gå och göra mig lite kvällsfika på ett tag, sen blir de väl mest troligt sängen. det blir en tidig kväll för min del. godnatt allihop!

måste göra nya hål igen, tänka sig att de faktiskt blir tredje gången.
sist började ena hålet vara och tjorvade hur länge som helst,
så de slutade med att jag en dag bara tog ut båda,
och har tyvärr inte haft inne några sen dess. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0