spyless

jahapps. blir väl att vara hemma från skolan imorgon då antar jag. har feber nuså, inte mycket att göra åt. blir väl som sist, att man går till vårdcentralen, nästan tjatar efter att få medicin (?) så får man vänta i sisådär tre dagar. förstår inte hur dem tänker. dem liksom tänker inte alls på att man typ är dösjuk med en 40 graders feber osv, utan de enda dem får ut ur dendär fula käften är, "du får återkomma". som sist. och inte nog med de, dem gav fel medicin så jag spydde en hel jävla dag. fan är de för jävla slarv? så jävla passande nu också när man har fucking so-prov på fredag, + att jag typ hade gjort upp värra planerna inför helgen nu också. vilkett lär skita sig totalt, ännu en gång? ah, skitkul. varför just jag? =(

och inte nog med att jag saknar dig. åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0