sudda bort din sura min

låten där, började just tänka på den. fick hets för en stund sen, och för en gångsskull så kunde jag faktiskt hantera det. även fast jag fick anstränga mig, riktigt bra gjort av mig igentligen. jag blev ganska snabbt gladare, och insåg att jag kanske hade tagit saken lite för hårt. eller kanske missuppfattat, vad vet jag. oskar lugnade ner mig, sanna också. allt bara stannade till och det började stickas i magen. huva,

nåväl. nu sitter jag här, kanske inte på världens bästa humör. jag längtar redan till gymmet. blir att dra dit direkt på morgonen, sen ska jag nog umgåsas med min far. länge sedan sist! hade tänkt dra till stan men känner mig inte alls taggad inför det, så jag får skjuta upp det. eventuellt till på torsdag, mest troligt. på kvällen blir det nog att dra ut, i varje fall vara med sanna. fårse vad vi hittar på. JAG VILL HA MIN MOPED, NU </3


Kommentarer
Postat av: Sanna

skulle å' till stan imorgon, men orkar nog inte. så vi far på torsdag? :D:D:D

2008-10-29 @ 01:54:37
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0