fett med söndag

seg dag. hängt med mina päron typ hela dagen. vi for och lämnade av pappa vid tågstationen runt fyra, så for jag och mor min en sväng till storheden. kika runt där, å sen vart de ju ica maxi åde. och när vi satte oss i bilen när vi skulle hem kollade jag på klockan och trodde att den minst var nio, så var den sex. fan va less jag vart :d vad kan man annars göra än att se film och sitta vid datorn? inte ett skit. är trött som ba fan, funderar på att ta en dusch och slappa framför tvn. fast då lär jag ba slockna. blir iallafall vanlig skola för mig imorgon, inte grejat någon praoplats. jävla slarvfia jag är ;dd nåja, som tur är så är jag inte själv! nu ska jag gå och ta mej lite läsk och kolla på tv eller nå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0