vad är de som händer, hjälp mig

nu var de tisdag. en riktigt skön dag! lektionerna gick snabbt, och var helt okej. även so:n med ullis rulllade på bra, konstigt nog? och själva +et med det hela var ju att vi slutade sådär underbart tidigt, så jäkla skönt. så packade jag väskan full med böcker, d v s alla miljontals läxor och inlämningar vi har nu i veckan, så kilade vi iväg till sanna och lämnade hennes grejer och sen vidare till staden. det blev bara en snabbis idag, blev säkert bara en timma om ens de. blir väl att gå imorgon då och kika mer med tanke på att vi slutar runt tolv. alla nior ska till kulturenshus och lyssna på en kille som berättar om rasism och vad det nu var, intressant. kanske blir att fara en sväng till stil och träna sig litegrann nu när farsan har grejat kortet. är ju kanon :) , nåja. blir tidig kväll för mig idag tror jag. ska kolla på scrubs nu och kanske ta oboy. hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0