varje jävla onsdag

nog är de fan konstigt. de har säkert varit såhär de senaste året. då jag har blivit sjuk har de varit onsdag, jävla hat-dag. jag var liksom sjuk för två veckor sen, och slutade precis äta min medicin. vad är felet? jag har sjukt ont i halsen, och känner att jag har feber. jag orkar fan inte ligga hemma och dega igen, palla

wellwell. rätt skön dag ändå, för att vara onsdag. brukar vara rätt stökigt men idag vare chill. jobbade med so i stort sett hela dagen. har ju somsagt prov på fredag och ja, de kommer nog gå rätt bra. satsar på VG, men då gäller de väl för mig och läsa på lite till. tog med mig son hem så antar att jag ska plugga på senare. är väl säkert sjuk på fredag, skitkul. hejdå

var inte meningen att du skulle se. jag har sabbat allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0