why not serious?

hoja, känner att jag knappt orkar skriva något om min dag. inget som kanske är värt att nämna förutom att jag varit till rosvik då, till mina kusiner. skrattade så jag grät då lillkusinen satt och garvade, hon har just satt igång med de. sötnos :) vi käkade god middag och såg bolibompa, kan det bli bättre? dont think so. vi åkte hem runt åtta, så for jag till björkskatan och umgicks med sanna en stund osådära, sen kom mor min så for vi och hämtade pappsen från tågstationen och nu kom vi just hem. har sprängande huvudvärk. eller nja, det var väl kanske å ta i men det är riktigt irriterande iallafall. jag som aldrig nästan har huvudvärk? nåväl. ska ta mig en kopp te nu, puss

jag känner att det är påväg tillbaka, nu sitter jag i skiten igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0