you dont mean it

blev en helt okej söndag. kanske inte så "okej" som jag ahde förväntat mig. lackade ur totalt där ett tag, nåja. de grejade väl upp sig till sist. efter matchen så drog vi till max, så dela vi på en stripsmeny och satt och snacka om hur äckligt det var. drickan fick man då ner. sen vart de väl inte så mycket mer. vi gick till kiosk-baren och jag köpet mig en loka, sen började vi knalla mot bussen. direkt när jag klev in i bussen så insåg jag hur länge sen de faktiskt var jag åkte buss, helt sjukt. inte åkt in nått till stan å en månad, vad händer? ska iallafall in imorgon efter skolan. fått pengar nu, äntligennn :) fär väl se vad de blir köpt. ska inte köpa sånt jag inte vill ha, som jag i vissa fall brukar. hemskt =o får la se om jag hittar mig någe fint. ska nu gå och fixa håret så de inte står åt alla jädrans håll, hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0