äntligen snart tagit mig igenom söndagen

trodde fan aldrig dagen skulle sluta, och tänk för att den inte är slut än. varit en sisådär dag. humöret har väl kanske inte varit på topp, vill inte påstå att denhär dagen varit bra alls. nathalie och jag fick oss träning iallafall, kändes kanon! tog åt som fan i benen, så blir intressant och se om man har någe träningsvärk imorgon. ingen aning om när jag ska träna nästa gång, men far min har lovat att greja ett såntdär kort nu i veckan så, de blir väl att kuta dit så fort han kirrat de? nått i den stilen. nu ska jag snart ta och gå å bre en macka, sen är de natten. tjohej

jag bläddrade neråt i min blogg och såg att mina inlägg varit hur korta som helst på senaste tiden, men visst är de förjävligt? nädå, får väl ta och skriva några extra rader. d v s då jag har orken för dt. emotider hejhej, emotider (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0