"babe, jag gör de hett"

igår var de fredag, en efterlängtad fredag. skoldagen gick snabbt. hkn var dock ingen höjdare, teori i två timmar. nåja, tiden går snabbt om man har thomas och boman i sin grupp. blev en del dirtytalk runt bordet, och katarina började bli less. vi fick iallafall gå tjugo minuter tidigare, tur de :) jag och natta tog bussen in till stan, köpte oss lite stuffs och träffade kimpa ett tag. sen for jag och far min och kollade på skor, som var slut såklart. jag vart less och gick med raska steg ut från skoaffären. sen åkte vi hem, jag satte mig vid datorn och väntade på att nathalie skulle ringa och säga att hon var klar. snicksnackade med henrik och lonkan, trevlans ;) sen kom nathalie och hennes sötfarfar och hämtade mig. började bli stressigt som fan. så bytte jag om snabbt, satte igång och pynta mig själv å då vare klarttt! så drog vi till kh då, rätt mkt folk. musiken var helt okej faktiskt, hade dock kunnat vara mörkare i salen. nåja , de dög i krig som man säger. så träffade man på skönt folk, såna som man ville träffa mer eller mindre. mest var de ju luleås fjortisar, de var väl dem som syntes till på de flesta håll. träffade henke, mkt trevligt (a) ! och selma som man inte sett på ett bra tag, barndomsvän :) på så sätt så var de kanon! jag var nära döden igår. fick mördarblickarna från fjortisjulia, fetmickis och emo-adi. jani, vad gör man? glor tillbaka med ett såntdär hånflin, patetiskt :) nåja, jag hade ju turen med mig? haha ;) vi drog hem sen iallafall. jag och sanna knallade till mig, satte igång och festa. kul o festa för sig själva ibland också? alltid lika kul må jag säga. sen gick vi ut, statoil osv. vi tog oss hem, och sen var de natten

hhehehehenrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0