but damn, every second i pray

en helt okej dag ändå. trots matten och orienteringen, inga sura miner alls. ida påväg på att bli en såndär positiv prick? de vettefan. vanligtvis är jag ju som ett litet barn i trotsåldern förfan. var väl kanske inte direkt orientering kom jag på nu, men peter överhuvutaget går ju en på nerverna? nåja, var en helt okej dag. var lite småkallt men vi är ju hårda brudar, inga softisar sådär. hm, javisst äre ju så :) så hade vi ju so då, typ alla snackade om mina byxor. man undrar ju hur dem kom med i ämnet islam? nu undrar ni ju säkert vadfan jag igentligen haft för jeans, faktiskt ett par cheap monday liknande från gbg som jag köpte i somras, haha. knasigt de kan bli, dem flesta tyckte dem var snygga? fick höra de några gånger för mycke av semi, gulleplutt haha ;') aja. blev på såntdär hetsigt humör senare på dagen, vettefan varför. var väl lite sisådär trött, less på ullis kanske? slutade iallafall tjugo-över två, rätt nice! gick förbi bibbland, sen knalla jag och sanna upp till hennes pappa. vi tog de lugnt och lättroad som man är somnade jag ju, greejt! kändes ju sådär jätte skönt och vakna med vinterjackan på, haha. sen drog jag hem, käkade go-middag osådära. och nu sitter jag här då, funderar lite på vad jag ska göra idag. satsa på pluggandet? vore ju på tiden kanske. IV, here i come eller ngt (?) har lust att gå ut, ta en promenad. fårsefårse :)


Kommentarer
Postat av: sanna

åhå er man på fan, ful rummet en gång i tiden.

2008-09-30 @ 19:35:00
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0