cause youre so beautiful

fysjutton vad jobbig dag. hade favo, klassrummen var fulla av småknattarna som satt och snackade så till sist ides jag inte jobba mer. tappa suget, så jag och natta snackade på för fulla muggar och så fortsatte vi resten av dagen. inte gjort ett endaste lilla piss, nathalie har iallafall haft kul. hon har suttit och skrivit totte på min mapp och lite härsom var, haha:) vart sjukt godis sugen efter att vi käkat , men somsagt. jag är mycket fattig justnu, så de var bara att glömma. på rasten så träffa jag och natta på laine i korridoren så snackade och självklart skulle han börja jävlas med nathalie. stackarn var ju trött ;) , så gav han sig på mig istället. haha , så kom boman och sejva mig. thaanks (a) så skulle vi dra och kolla på alla fula nior som spelade basket, men vi började lektionen så vi knalla tillbaks. så skulle jag ta mig en tupplur, men nathalie fick mig och garva hela tiden så inte var de ju nå av de. så kom thomas och boman efter en stund och satte sig med oss å skulle jobba , flitiga som vi var :) å sen typ 3450938508 år efter så slog klockan 14.40 så hade vi mentors lite snabbt, och sen fick vi gå. ja hojjade idag iallafall, kallt som attan. tog mig en daim när jag kom hem , (a) så la jag mig i sängen och sov:) just nu sitter jag vid systers dator, internet funkar inte på min. damp kanske? aja, livet går inte under. ska snart kanske ta en dusch eller ngt, eller ba lägga mig i sängen och chilla. smsa baaa? ;>

just one kiss, and im on fire.
one kiss and im ready to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0