early winter

nog går ju dagarna snabbt ändå. riktigt härligt :) nu har skolarbetet kommit igång riktigt bra, och läxorna då. vilkett är mindre bra kanske, men de funkar! blivit lite småstressad idag. lärarna har börjat planera prov, är ju ändå tredje veckan nu även fast de känns som att vi bara gått våran första. så är de ju prao-veckan under vecka 41, måste hitta praoplats. börja ringeli-ringa runt, vet dock inte vart ;d nåja, jag och sanna är experter på att greja sånt under samma dag som papprena och allt ska in, inget ovanligt alls. är ju inte så farligt länge kvar till lovet, "halloween-lovet" eller vad man nu brukar kalla de. jag och nathalie har snackat om att kanske fara en vända ner till norrköping, till hennes mor:) får väl se, ingenting är omöjligt. får se till att fixa med mig gott om fickpengar, far min snålar inte de minsta när de gäller mig. mycket sant :) denhär månaden har de varit strängt däremot, har varit utan pengar sen dagen vi började skolan. vet inte alls vad jag har köpt för dem ;> , huva. får iallafall pengar den nittonde nästa gång, tio dagar kvar! så äre ju som passande till kh-grejjse å allt. kanon :) , fast ja tror nog att de suger lika hårt som förra året, faktiskt. nåja, ett bra tag sen man var på disco senast iallafall, är ju inge på sommrarna. gothia-discot hade man ju absolut inte tackat nej till, fast vi åkte därifrån någon vecka innan de var, någe typiskt kanske ;> , ajja, nog talat om pengar. ska kila iväg nu, ta en dusch. sen blir de nog att plugga fram till middagen, och efter de kanske jag tar mamis hoj till bjurx. de är bara å smsa, puss

du försöker så gott du kan ser jag, men tyvärr.
inte en andra gång säger jag bara. tråkigt att säga, men du kan dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0