en såndär lugn helg

lördag. vart lite som "en helg" hela veckan för mig, så just denna dag känns inge speciell. har varit med mor min till storheden nu under dagen, sen for jag till sanna runt fyra. så for vi till grillen och hämtade käk och satte oss framför tvn och tjocka, chill! sett family guy och bara samtalat. runt sju drog vi till kvantum och köpte oss hårfärg, sen lite "lördags-snask" till senare. så fick vi syn på tommy, och han var såpass snäll så han skjutsade hem oss. å inge pengar ville han ha, bara kramar. gick ju bra de? :) nu sitter jag då här, just satt i färgen i håret. blir väl samma färg som förut, tror jag? förhoppningsvis. nu står sanna där så jag passa på å skriva några rader. senare blir de nudelkokning och tv-tittande för min del, sen kanske nathalie kommer förbi en sväng! puss

jag tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0