i dont wanna miss one smile, i dont wanna miss one kiss

jag och mor tog oss en sväng till rosvik nu ikväll, de var skönt å komma ut lite. träffa kusinerna, gud så snabbt tiden går. dendär rasmus, som var så speciell, hemlighetsfull kille men ändå världens goaste. fan har han tagit vägen? den lilla gangstern säger jag bara:) blev dock inge gta-lirande, gh-lirande, eller nå skojjsiga youtube-klipp å allt vad vi nu brukar göra, han var med jeppe så jag umgicks med de vuxna sällskapet, åt blåbärspaj å gosa med söt-babyn (: vi blev inte kvar där så jäkla länge ändå, drog runt nio/halvtio tiden, så kom jag hem och drog till sanna på dirr. vi gick en sväng till gårn, kolla läget. satt å snackade om allting osådära, sen vart de vidare till henne. låg å degade å kände att ögonen började bli tunga, så jag for hemåt. imorgon är de väl inget bestämt, "sådär" iallafall? fårsefårse! nu ska jag nog gå å ta en såndär macka med ost, gurka och en härlig tomatskiva på. mums , heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0