jag såg ingen annan utväg

faktiskt varit lite smådeppig idag. eller de känns som att andra varit de och låtit de gå ut över mig, sånt hatar jag. jag är inte heller världens trevligaste alltid, men de är nått man ska vara försiktig med. blev väldigt irriterad idag på sanna, ursäkta mitt utbrott. men de är just sånt jag menar, men som tur är så är jag inte "långsint" , de går oftast över på bara någon minut. man känner iallafall att hösten är här, kanske de också som får en att var lite seg, dels vädret. tråkigt och kallt, bara någon ynka liten grad. blir snart dags att ta fram vinterjackan tror jag, klarar mig inte längre med skinnjackan eller fleecen. imorgon blir de ju att cykla till skolan, faktiskt varit lite lat den senaste veckan. tagit bussen, fått skjuts fram och tillbaka. har haft cykeln på björkskatan, och mor min drog damp på riktigt igår. så ja, jag kände väl att de var dags att ta hem den idag. blir väl kanske att cykla imorgon, fast i värsta fall buss. beror på hur kallt de är. efter skolan ska jag nog till stan också, de är bara något jag fått för mig. är fattig som bara den, men känner att jag ändå måste in och träffa på nå folk. suttit hemma i ett par dagar, och känner suget efter alla människor man får stå och knuffas me på smedjan, alla fula fjortisar man träffar på vid max och dendär sexiga väktaren. mums:) , slutar tjugo över två så ni kan ju alltid slå en pling eller slänga iväg nå gullat sms. puss

totte, strösslet på en glass:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0