just so you know, i've changed

jag vill att du ska veta..

sjukandet fortsätter. tog tester igår på vårdcentralen, svaren får vi imorgon. helt sjukt igentligen. har så ont i min hals att jag inte har stoppat i mig nå käk på två dygn, man börjar väldigt snabbt känna att kroppen inte orkar. de enda jag fått i mig är ipren och en massa dricka. drack juice igår och fick snabbt panik då jag kände hur mycke de började svida i mina halsmandlar, fyfan. vet inte vad jag ska göra längre. känner redan nu att jag missat som fan i skolan, vilkett inte är nå bra alls. ska försöka ta mig dit imorgon, men blir väl att vara hemma om de nu vore så att jag fortfarande har feber. fan va less :/ ,. aja, igår kom sebastian och räddade min dag iallafall. han var till stil och tränade, så kom han hit efter de. vi såg på simpsons och family guy, och ba softade på. sen bad han mig hänga med till han så jag gjorde de. vi tog de ba lugnt, pluggade osådära. han fick då mig att må mycke bättre! mådde dock inge bra alls när jag kom hem. jag skakade som fan, även fast jag inte ens frös. jag var typ död eller ngt ;d nu sitter jag här, framför tvn. snackar smått med kristoffer, som också är sjuk och med tololo. kanske blir å sussa på ett tag, jahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0