kärlek är som nikotin

äntligen helg! , ska bli underbart skönt. låg kvar i sängen ett tag idag, tänkte på om jag skulle orka ta mig upp. var sjukt trött. blivit sena kvällar med syster nu i veckan, men jag måste bara tala om att de är de värt. huva, älskar att umgås med henne:) igår skulle hon sätta sig och plugga, morsan var stenhård. men sen smet vi iväg till max, gled runt på stan och snackade om allt möjligt, kändes rätt bra. jag skulle ju själv sitta och göra svenska uppsatsen, men de blev ju som de blev. hon kom in i mitt rum och slog på en film , vart lite småsugen kanske? nåja, den skulle ju in idag men skrivarna åde på skolan är sönder så vi fick helgen på oss. kanon:) , varit en helt okej dag. tog ju skolfoto nu på morgonen, så fick vi ställa oss i ett led och gå fram till datorn och kolla, herregud. måste man sminka sig som ett emo för at sminket ska synas? usch va less jag vart, aja. sista timmen vart nog värst, var på dåligt humör. så hade jag tänkt baka med boman och thomas, så hör man när katarina säger att vi ska lotta, då vart ja fan less. fick ju vara med trevliga desiree, socialt säger jag ju bara. fick ju smöra på rätt bra, innerst inne höll jag nog på att koka över. så inte nog med de, vi gick övertid också för demdär jävla bullarna. fast jag måste säga att dem vart goda för en gångsskull ;') , så blev jag ju helt lila på halsen och pannan. började klia utav helvete ;d vetint vad de var riktigt, måste köpa salvor och grejjs antar jag. nåja, helg nu iallafall. syster ska ut å ferra idag, och johan tar hon med sig. inte så sugen på att va hemma kanske, ska nog ut me sanna å nathalie mest troligt. idunno? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0